.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعی در نشست خبری با اصحاب رسانه ها :
شمال نيوز: برخي مديران در قواره مديريت استان نيستند/ تحقیق و تفحص از استانداری بي نتیجه / در انتصابات مديران شهرستاني دخالتي ندارم / با تغيير .
شمال نيوز: برخي مديران در قواره مديريت استان نيستند/ تحقیق و تفحص از استانداری بي نتیجه / در انتصابات مديران شهرستاني دخالتي ندارم / با تغيير .

شمال نيوز: برخي از مديران استاني و شهرستاني در حد و قواره مديريت نيستند .

به گزارش خبرنگار شمال نيوز-، سید رمضان شجاعی کیاسری عصر یکشنبه در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در سال91 اظهار داشت:تعدادي از مديران استاني و شهرستاني در حد و قواره مديريت نيستند و بايد استاندار از آنها بخواهد كه بيشتر كوشش كنند چون با تغيير مديران در اين مقطع مديري ديگر حاضر به قبول مسوليت نيست.

شجاعي به امضاء تعدادي از نمايندگان مازندران به تحقيق و تفحص از استانداري مازندران اشاره كرد و افزود: بنده در دوره قبلی مجلس شاهد چندین تحقیق و تفحص مهم و اثرگذار بوده ام که هیچ یک از این تحقیق و تفحص ها نتیجه نداده است و تنها تحقيق از تربيت بدني پس از چندين ماه وقت صرف كردن به 2 برگ كاغذ و تذكر در صحن مجلس خلاصه شد.

وی افزود: معتقدم که طرح موضوع تحقیق و تفحص از استانداری مازندران در برهه کنونی به صلاح استان نیست بلكه مي شود از راه ديگر موضوع و خواسته نمايندگان كه به حق است پيگيري كرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح تحقیق و تفحص در مجلس شورای اسلامی، زمانی قابلیت اجرایی پیدا می کند که حداقل 15 نماینده مجلس شورای اسلامی، امضا به طرح آن در صحن دهند، تصریح کرد: با وجود اینکه مازندران دارای 11 نماینده فعلی در مجلس شورای اسلامی بوده، هیچ نماینده ای از استان دیگر انگيزه ندارد که طرح تحقیق و تفحص استانداری مازندران را امضا کند.

شجاعی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از استانداری مازندران با این روش فعلی نتیجه نمی دهد، یادآور شد: موضوع فعلی تحقیق و تفحص صرفا درخواست هایی نظیر تغییر فرماندار، افزایش اعتبارات مناطق یا عزل و نصب برخی مدیران شهرستانی از سوی برخی نمایندگان از استاندار یا مدیران است كه بيشتر براي گرفتن امتياز است.

شجاعی با بيان اينكه در عزل و نصب مديران شهرستاني دخالتي نداشتم و در عزل و نصب درصد كوچكي از مديران استاني نظر دادم گفت: در نهایت بنده در عزل و نصب مدیران استان برای افزایش و ارتقا توسعه یافتگی مازندران، تابع نظر سایر نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی مي باشم و با بركناري مديران ضعيف و ناكارآمد هم نظر با استيضاح كنندگان هستم.

عضو کمیسیون آیین نامه داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در عین حال با بیان اینکه خود را یک رسانه ای می دانم و از اهتمام رسانه های مازندران برای رصد اقدامات استان قدردانی می کنم، افزود: رسانه ها باید سریع تری و صریح ترین پرسش ها را از پرسشگرانه برای واخواهی درخواست های مردمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه بنده در مجلس نهم دارای مسئولیت هایی در کمیسیون ها و فراکسیون های مختلف مجلس شده ام، اظهار داشت: این مسئولیت های ملی برای بنده سبب شد تا کمتر با اصحاب رسانه و مردم مازندران ارتباط پیدا کنم که به دنبال احیا آن بوده و مسوليتهاي جديدي كه در سطح ملي به بنده واگذار شده ما را از اصحاب رسانه دور كرده است كه تلاشم بر آن است كه بيشتر در خدمت رسانه ها باشم.

این نمایده مجلس با اشاره به اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم، کارنامه روشنی نداشته است، افزود: کار کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم برای کشور و حوزه فرهنگ و هنر اثرگذار نبوده است و به اين منظور 8 نفر از اين كميسيون به ديگر كميسيون ها رفتند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار توسعه ای برای استانها و شهرها در کمیسیون آیین نامه داخلی و شوراها به مراتب بیشتر از سایر کمیسیون ها است، افزود: برخی نواقص در انتخابات شوراها را باید در کمیسیون های مرتبط مجلس رفع کنیم و براي بيمه اعضاي شوراها و عملكردشان روشهاي نوين و درستي نسبت به گذشته ارائه دهيم.

شجاعي به نبود راه هاي مناسب اشاره كرد و گفت:نبود راه درياي،راه ريلي براي باربري و افزايش سطح درآمد استان چگونه مي شود بندر اميرآباد را با ظرفيت بالا به سوي توسعه حركت داد.

وي از گردشگري مازندران انتقاد كرد و گفت:نبود امكانات و زير ساختهاي مورد نياز گردشگر و عدم تشكيل سازمان عمران سواحل بر مشكلات اين بخش نيز اضافه مي شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : شجاعی , کیاسری
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 شهريور 1391
سلام
توگفتي وماباوركرديم سردار
نا شناس 13 شهريور 1391
بابا چه چیزی رو بررسی کنن شما که یه طرف مشکلاتی در انتصابات !کی بود کی بود من نبودم-
نا شناس 13 شهريور 1391
با سلام ٰنظر نمایندگان در راستای مشاوره وتقویت مدیران شایسته وبالیاقت نه تنها بد نیست خیلی هم خوب است ولی رابطه بازی وفامیل بازی وباند بازی درست نیست وگماردن افراد بی لیاقت صرف فامیل بازی و هم باندی بودن برای جامعه اسلامی شایسته نیست!
سید 13 شهريور 1391
برای عمران سواحل که قرار است از مهندس سل... استفاده شود، استاندار یادش رفته !
نا شناس 13 شهريور 1391
خدا لعنت کند انسان دروغگو را لطف کنید نوچه های ضعیف خودت را از ادارات بردار می توانی هر گز پس شعار نده
محموداسدي 13 شهريور 1391
عجب!! درعزل ونصب ها شركت نداشتيدعجبب!!؟واگرداشتيداين مديران ازنظرت ضعف بودندغجب!!مهندس صابري مديركل سابق فني حرفه اي،آقاي عابديني رئيس ناحيه 2آموزش وپرورش ساري(شهرستاني)،وفرماندار ساري و.....اينها راكي تعويض كرد،يعني ميخواي بگي تمام مديراني كه درعزل شان دخيل ونفراول بودي همه ضعيف بوددند!!عجب!!مثلافرماندارويا بريماني!شريعت نژاد!،افضلي مديربرق شهرستان ساري و....اينها قوي هستنديامثلا خداي نكرده اين عزل ونصب ها كه بدستت انجام شدبراي اخذراي نبود!!مثلامعاون آموزشي فني وحرفه اي استان كه منتصبش كردي اصلاابن بچه مديرهست!!چيزي بلده!!جلاخالق
نقدلي بيگ 13 شهريور 1391
دروغ كه نميگي
تقوی 13 شهريور 1391
سیاست و نیرنگ بسه چه کسی باور دارد که او دخالتی در عزل ونصب مدیران ندارد مخالفت او در امر تحقیق و تفحص به نفع چه جریان وگروهی است،در راس و میانه مدیران استانی چند درصد از صدا وسیما و کیاسری و ساروی هستند و هکذا.... آقای شجاعی مردم مازندران برنج 3400 تومانی می خورند نه گمل دسته
نا شناس 13 شهريور 1391
اون سال که همولایتی رو راه انداخت همه چی معلوم بود الان هم با این ژستهای سیاسی معلومه ......
نا شناس 13 شهريور 1391
شجاعی بیخیال شو تموم حرفهات تکراری فقط فقط فقط حرفه عمل نیست حاجی
دل سوخته 13 شهريور 1391
آقاي شجاعي از ترك محله ساري جه خبر؟
اصلا مي دوني اهالي كوي شهيد مرادي پشت ترك محله در كجاي ساري زندگي
مي كنند؟
علی 13 شهريور 1391
ای بابا تو گفتی ما باور کردیم !!!!!بخدار های فالان جاها !! مدیرکل فعلانجا ها!!
معاون اصلی استا.....!!!!
علی 13 شهريور 1391
ای بابا تو گفتیو ما باورکردیم!!!! بخشدار های فلان جاها !! مدیرکل فلان جاها !! معاون اصلی استان.....!!! را که شما تعیین نکردی !!!! بخدا!!!
نا شناس 13 شهريور 1391
شما ببینید بقیه نماینده های جدید دارن از این کاار برای عزل عوامل ستاد انتخابیشون استفاده میکند . لا اقل شجاعی مردونه این حرف و کفته . دوستان اینقدر تند نرن . آقای شجاعی دیگر یک چهره ملی شده اند . باید از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کرد . نه اینکه بزنیم تو سرش و بگیم فلان و بیسار .
نا شناس 13 شهريور 1391
اقای دکتر زمان می گذرد خاطره ها می ماند خاطره های شیرین وخاطره های تلخ.سعی کن از خود خاطره های شیرین به یادگار بگذاری خدا رحمت کند مهندس سلیم بهرامی عزیز و..... شما یک سا عت وقت بگذار وبا خدای خود خلوت کن ببین چه کارهای مهمی می توانستی در سطح کشور واستان وشهرستان برای رضای خدا انجام می دادی که الحق والانصاف ندادی؟ سری به گرگان یاسمنان یاشهرهایی درسطح شهرمون بزن وببین انها چه کردند وما چه؟نمی گوییم برو اصفهان یا مشهد یاکرمان یاتبریز یا....شما ها درمقابل کلام الله مجید سوگند یاد کردید چه بکنید؟ دکتر عزیز ماشمارا دوست داریم ودوست نداریم این زمان را هم ازدست ما برود یک یاالله دیگر ویک خانه تکانی شهری واستانی بدون هیچ حب وبغض وفقط برای رضای خدا اقا این همه از بازنشسته ا...فر...عبا....و.....استفاده نکن جوانان بیکار چه کنند؟
نا شناس 13 شهريور 1391
اقای دکتر ایا به چهاردانگه رفته ای؟واقعا جای تعجب وتاسف از وضعیت ان جاده باان همه ترافیک نه خط سفید حاشیه.نه اسفالت جاهای خراب ونه تابلوهای رانمای مناسب وکافی اقا یه کمی توجه حداقل به یک شاهراه بین استانی:
محمد 13 شهريور 1391
چرا نشست خبری به همه رسانه ها ابلاغ نشده بود.در نشست قبل از انتخابات همه رسانه ها حضور داشتند و سوالات چالشی مهمی پرسیده شده بود که رسانه ها به دلیل نزدیکی به زمان انتخابات بعضا به تحلیل سخنان وی نپرداختند.چرا خبرنگاران و رسانه ها گزینشی انتخاب می شوند؟
نا شناس 13 شهريور 1391
دروود
دررود
با این نظراتی که خوندم به شعور بالای سیاسی هم استانیهام درود می فرستم
اقای شجاعی
مردم مازندران برنج3400 تومنی میخورن نه کمل دسه
ول هاکن برار
ول هاکن
نا شناس 13 شهريور 1391
اقای نماینده محترم شما وقف مردم هستید باورتان هست؟ این موقعیتی که داری از مردم شریف شهرمان هست تو از خودت چیزی نداری که بنازی نه وقف دوستان وقوم وخویشت که متاسفانه اکنون این چنین است دور شما هم دیر یازود به سر خواهد رسید ولی ان روز شرمنده خواهی خواهی شد
نا شناس 13 شهريور 1391
اقای شجاعی دقیقه ای چشم بسته نگه دار وتصورکن محضرخدای بزرگی انگاه چه می فرمایید؟مرگ مرحوم کردان عبرت نبود؟زیرخروارها خاک چگونه پاسخگویی؟ بامردم صادق باشیم دوست خیرخواه شما ازچهاردانگه
خطير 13 شهريور 1391
از خواندن مطالب خجالت كشيدم اين وضعيت نمايندگان ما است
جعفر 14 شهريور 1391
درمدت دوره نمایندگی فقط وفقط دنبال امتیازگیری ومهره چینی بودوبعث چون از اوضاع شهرستان وعملکرد شان معلوم است .
چپ 14 شهريور 1391
سلام و درود بر افتخار مازندزان سید رمضان شجاعی
طاها 14 شهريور 1391
تو آزادهای نه چون دیگران ...........................
فانی 14 شهريور 1391
شجاعی ادامه دهنده و یاد آور و طنین انداز نام سلیم بهرامی است بر تارک سیاست استان مازندران
عباس 14 شهريور 1391
ای مازند نومه بزدل و ترسو کامنت دیروز نذاشتی این مدیران بی قواره آدم های خودش هستند اگه رسانه هستی مدیران استان را تحلیل کن و بررسی کن این آدم ها رو
نا شناس 14 شهريور 1391
شمال نیوز چرا کامنتهایی که موافق اقای دکتر هستند را نمیزاری؟ از چی میترسی ؟چی بهت میرسه؟
نا شناس 14 شهريور 1391
آقای شجاعی با پتانسیل بالایی هست . ای کاش از این پتانسیل بشود استفاده کرد. شجاعی با سران 3 قوه رفاقت دارد . چرا ما نخواهیم از این فرصت استفاده کنیم و فقط تلاش در جهت کوباندن یک فرد درون استانی را داریم؟ یک نگاه به اصفهان و مشهد و تبریز بکنید و بعد بفهمیم مشکل ما کجاست .
نا شناس 14 شهريور 1391
اینکه نماینده ای جرات داره و نشست مطبوعاتی میگذاره یعنی خودش رو آماده چالش با روزنامه نگارها میکنه .پس ترسی نداره که جواب منفی بگیره . به این میگن نماینده پاسخگو . قابل توجه بقیه نماینده های استان که هنوز دارند کار تبلیغاتی انتخاباتی میکنند و هنوز از اون هوا بیرون نیامده اند . و بر اساس گزو کشی خواهان کاشتن نیرو در استانداری و فرمانداریها هستند .
نا شناس 15 شهريور 1391
نماینده ای به این شجاعت و تدبیر مازندران به خودش ندیده
به جای انتقاد کور کورانه باید حمایت کرد .
به نظر من اونهایی که به تعویض مدیران اعتراض میکنند خودشان در اون ادارات منافعی داشتن که حالا از دست دادنش.
نا شناس 15 شهريور 1391
10 سال مدیر صداوسیما بودی ککجا سختی زندگی ملت رو چشیدی که شدی نماینده؟
نا شناس 15 شهريور 1391
سلام دکترجان میدونی ازکی تاحالادیگه نمیگیم خدایانون مارواجرنکن ازاون وقتیکه نون شده 350 تومان اجرشده 500 تومان روز بخیر
نا شناس 15 شهريور 1391
در دل ملت جايي ندارى وقتي خودت ميكارى و خودت انتقاد ميكني
dabir 16 شهريور 1391
اقای دکترمسول مستقیم عزل و نصب بساری از مدیران استانی و شهرستان ساری شما بودید اتفا قا اکثر مدیرانی که انتصاب نمودید جز ضعیف ترین هستند سری به نواحی اموزش و پرورش/بزنید دبیرانی با مدرک دکترا ارشد خارج گو کسانی که مدرک ناپلونی ضمن خدمت لیسانس گرفتند بماند این را هم بدانید دکتر از رای خودم به جنا بعالی پشیمانم
نا شناس 16 شهريور 1391
دوست داریـــــــــــــــــــــــــــــــــم
dabir 17 شهريور 1391
دکتر از سایپا شمال چ خبر از غنچه چه خبر از کار خونه های در های ان سه قفله شده چه خبر جدیدا هم خیلی از همین مدیران استانی که منتصب شما میباشند دیگه اوامر جنا بعالی را اطاعت نمی کنند مدیران ضعیف اکثرا در ستاد انتخا باتی جنابعالی مشغول بودند درد مردم نا شب است تخم مرغ شونه 8000 تومنی ولی انچه از شواهد بر می اید چیز دیگری است
یزید 9 مهر 1391
با سلام
بنظرم قضاوت مردم بهترین شاخص واسه ارزیابی عملکرد مدیران هست ، مخصوصاٌ جامعه ورزش استان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.